Grup Hepsi İlkokul Yılları

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından cMr-MltM Bir Paz Haz. 08, 2008 11:57 pm

Cemre: Ben Eren'den bahsedeceğim.Gülçin test kitabı alıyordu hep ama o çok gereksiz bulurdu. Anlamadığı konudan hemen özel ders alırdı. Her lafımı veya lafımızı eleştirirdi. Ama bize bir gün tiner attıktan sonra sus pus oldu.

Eren: Cemre tam bir inekti.Hep ders çalışırdı.Yazı yazmayı ve okumayı çok severdi.Ödev yapmaya da bayılırdı.Hep daha çok ödev isterdi sınıftakiler ona kızardı 13 yaşındayken falan renkli kalem krizi tutmuştu hep alıyordu.

Gülçin:Yasemin de çok uyuşuk ve unutkandı.Ödevlerini hep okulda yapardı.Hiç yazı yazmayı sevmezdi.Hep Cemre yazardı onun yerine.Bir de hep bizi rezil ederdi.

Yasemin:Gülçin çok güzel resim çizerdi.Resim silgisi,resim kelemi hatta 10 tane resim defteri alırdı bir yılda.Çok da tombikti.Bir sürü test kıtabı alırdı her gün getirirdi.Resmen kendine eziyet çektiriyordu.Bu arada her ders için ayrı kalemi,silgisi falan olurdu.İsraf yani Bir de çok tembeldi ama ders bakımından değil.Her şeyini ben taşırdım.Bir gün ben tuvalete gideceğim sen şunları otobüse koyuver dedi.İçinde 100 bin tane şey vardı.Ama yetişemedi ve eşyaları gideceği yere bıraktık Eren ve Cemre'yle.Dönüşte gördük onu az kalsın boğuyorduk...

_________________
TeLLo'm - Ashley'm - SeLena'm - Katy'm - Cemre'm - Christina'm <3
avatar
cMr-MltM
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1836
Nerden : Bursa
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından ---DİLARA--- Bir Çarş. Haz. 11, 2008 1:02 pm

saol meltemcm gzlmişş
avatar
---DİLARA---
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 692
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından YOSHY_AYŞİM Bir Çarş. Haz. 11, 2008 4:18 pm

saol meltem

_________________
CarLos'm
SemiH'm
Vanessa'm
Yasemin'm
Demi'm
MiLey'm
ChRiStina'm
Ceza'm
AyBen'm
avatar
YOSHY_AYŞİM
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1468
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından hande Bir Perş. Haz. 12, 2008 1:05 pm

saol meltem çok güzel bu yazılar
avatar
hande
Moderatör
Moderatör

Mesaj Sayısı : 394
Kayıt tarihi : 20/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından cMr-MltM Bir Cuma Haz. 13, 2008 6:37 pm

bişey değil arkadaşlar 3 şey Basketball

_________________
TeLLo'm - Ashley'm - SeLena'm - Katy'm - Cemre'm - Christina'm <3
avatar
cMr-MltM
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1836
Nerden : Bursa
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından YOSHY_AYŞİM Bir C.tesi Haz. 14, 2008 9:37 pm

bu konuyu ben açıcaktım bilgisayar takıldığı için açamamıştım sen açmışsın hainn Basketball

_________________
CarLos'm
SemiH'm
Vanessa'm
Yasemin'm
Demi'm
MiLey'm
ChRiStina'm
Ceza'm
AyBen'm
avatar
YOSHY_AYŞİM
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1468
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından ---DİLARA--- Bir Ptsi Haz. 23, 2008 11:02 pm

:HAHA:
avatar
---DİLARA---
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 692
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından _emma_cemre_ Bir Perş. Tem. 10, 2008 1:28 am

sağol cnm ama biliodum
avatar
_emma_cemre_
YENİ ÜYE
YENİ ÜYE

Mesaj Sayısı : 13
Kayıt tarihi : 10/07/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından YOSHY_AYŞİM Bir Perş. Tem. 10, 2008 1:11 pm

yaa arkadaşlar biliosanız yazmanıza ne gerek var :bounce:

_________________
CarLos'm
SemiH'm
Vanessa'm
Yasemin'm
Demi'm
MiLey'm
ChRiStina'm
Ceza'm
AyBen'm
avatar
YOSHY_AYŞİM
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1468
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından cMr-MltM Bir Perş. Tem. 10, 2008 2:54 pm

YOSHY_AYŞİM demiş ki:yaa arkadaşlar biliosanız yazmanıza ne gerek var :bounce:
Olsun yazsınlar bildiklerini söylüyorlar ... ;) Bu arada birşey değil ... ;)

_________________
TeLLo'm - Ashley'm - SeLena'm - Katy'm - Cemre'm - Christina'm <3
avatar
cMr-MltM
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1836
Nerden : Bursa
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından ---DİLARA--- Bir Cuma Tem. 11, 2008 10:07 am

ayşim ne oluo sana dinlen biras bence boş yere çıkışıyorsun ..Basketball
avatar
---DİLARA---
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 692
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından cMr-MltM Bir Çarş. Tem. 16, 2008 3:38 pm

dogruu.. neyse bütün yorumlarınız icin tesekkürler Basketball

_________________
TeLLo'm - Ashley'm - SeLena'm - Katy'm - Cemre'm - Christina'm <3
avatar
cMr-MltM
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1836
Nerden : Bursa
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından ---DİLARA--- Bir Çarş. Tem. 16, 2008 5:36 pm

bşi deil Meltem*iMM
avatar
---DİLARA---
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 692
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Grup Hepsi İlkokul Yılları

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz